چگونه یک برند در اینستاگرام بسازیم

در حال حاضر اینستاگرام یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین رسانه اجتماعی است. چند نکته ساده اما کاربردی که میتواند به ساخت و گسترش برند شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک کند.

 

۱. اهداف خود را تعریف کنید

قبل از اینکه اولین مطلب خود در اینستاگرام منتشر کنید از خودتان بپرسید دلیل اینکه می خواهم برند خود اینجا منتشر کنم چیست؟ هدف من از انجام این کار چیست؟ وقتی از اینستاگرام استفاده می کنید چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟

آیا شما:

  • میخواهید که در مورد نام تجاری خود اطلاع رسانی کنید
  • میخواهید گروهی از افراد درست کنید
  • به دنبال ییدا کردن مشتریان جدید هستید
  • در نظر دارید با مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنید
  • می خواهید میزان بازدید از وبلاگ خود را بالا ببرید
  • می خواهید نفوذ و تاثیر خود را در رسانه های اجتماعی بالا ببرید
  • در نظر دارید شاخص عملکرد فعلی خود را بهتر کنید

این اهداف و انگیزه ها متناسب با نوع برندی که قصد ایجاد آنرا دارید می تواند بسیار مختلف باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب رایگان وردپرس