نوشتن محتوای تبلیغات PPC

تبلیغات PPC یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات در فضای آنلاین است که می‌تواند مستقیما روی سودآوری یک برند تاثیر مثبت بگذارد. همه راهکارهای تبلیغاتی، قوانینی به همراه خود دارند که با رعایت آنها می‌توانید بازخورد بهتری از روش تبلیغاتی مورد نظرتان دریافت کنید. تبلیغات PPC هم دارای ابعاد بسیاری است که هر کدام قوانین خاصی را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه اینفوگرافیکی قرار دارد که بیشتر در مورد این است که چگونه می‌توانید محتوای نوشتاری تبلیغات PPC خود را بهینه‌سازی کنید و در کنار آن کمپین بهتری داشته‌باشید.

مزایا را قبل از امکانات بیاورید.

این شیوه آوردن محتوا در تبلیغات از پیش مرسوم بوده است. شاید غیر قابل باور باشد که رعایت این نکته روی بازخورد کمپین‌های ppc حتی در مدت زمان کوتاه هم تاثیر مثبت داشته باشد.

تیترهای خلاقانه را فراموش نکنید.

در تبلیغات کلیکی متنی تیتر حرف اول و آخر را می‌زند.پس از کلیشه فاصله بگیرید و تیتری خلاقانه فراهم آورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب رایگان وردپرس